wtorek, 30 grudnia 2014

"Bajeranckie poduszki"

"Twoja największa pasja?" - zapytał mnie pewnego razu Ktoś.
"Krawiectwo (...)" - odpowiedziałam bez wahania.
"Z czym powinno mi się kojarzyć w Twoim wykonaniu?
Nie wiem czemu ale pierwsze co przyszło mi do głowy to jakieś bajeranckie poduszki."
"Żadnych poduszek!" - odpowiedziałam natychmiast.


A jednak są i poduszki...
Szczerze mówiąc przed szyciem poduszek, a raczej poszewek na poduszki broniłam się od dawna. Nie wiem czemu, bo jest to naprawdę przyjemna sprawa.
Sami zobaczcie jak wyglądają moje pierwsze poszewki jakie w życiu uszyłam...



Rozmowa jest autentyczna i prawdą jest, że wówczas nie miałam zamiaru szyć podobnych rzeczy. Jednak zdecydowałam się na to dzięki Agacie, która pewnego dnia, będąc ze mną w sklepie z materiałami zobaczyła fioletowo-szary materiał i stwierdziła, że taka poduszka pięknie pasowałaby jej do pokoju.
Tak powstał pomysł uszycia poduszek jako prezentów świątecznych :)

Mam nadzieję, że prezenty się spodobały ;)
Samo szycie jak już pisałam było bardzo przyjemne. Bawełna, z której szyłam nie męczyła mojej maszyny i wszystko szło super. Prasowanie również bezproblemowe - tkanina się nie wyświeca. Najbardziej bałam się szycia fioletowej poduszki, bo tkanina jest dość sztywna, na szczęście moja Janome dała radę :)

Poszewki zapinają się z tyłu na dwa guziki (nie mam pojęcia jak to się stało, że nie zrobiłam zdjęć...), dlatego martwiłam się też obszyciami dziurek. Niepotrzebnie. A do tego szyje się je dość szybko, bo ok. 2,5 godziny na jedną (mając wprawę można i dużo szybciej).
Nie wiem co ja sobie myślałam, kocham szyć poszewki.
Nie ma tu więcej do pisania, popatrzcie na zdjęcia.







Nie miałam zbyt wiele czasu na zdjęcia, więc były robione w pochmurny dzień. "Rowery" są na białym tle, "babeczki" na kremowym, a trzecia poduszka jest fioletowo-szara :)
Pozdrawiam,
Dosia

PS. Jako, że to mój ostatni wpis w tym roku (jak to brzmi :D) to życzę Wam wszystkim dużo szczęścia w 2015 i oby był jeszcze lepszy niż poprzedni :)

______________________
FACEBOOK:
https://www.facebook.com/redstrawberrylips/
SKLEP Z KOSZULKAMI:
http://redstrawberrylips.cupsell.pl/  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Red Strawberry Lips , Blogger